23 stycznia 2018

WEEKENDOWO | Zakopane - Dolina Kościeliska

Dzień drugi w górach spędziliśmy w Dolinie Kościeliskiej, która według mnie jest o wiele bardziej atrakcyjna od swojej chochołowskiej koleżanki. W tym dniu wracaliśmy również do domu, więc mieliśmy też ograniczony czas na spacery, nie wędrowaliśmy żadnym innym szlakiem, chociaż było tak ślisko, że i tak pewnie daleko byśmy nie zaszli. Poruszaliśmy się więc głównym szlakiem na schronisko. Ludzi nie było dużo, aczkolwiek cały czas mieliśmy kogoś w zasięgu wzroku, a im bliżej byliśmy schroniska, tym większa była ilość turystów.

Zdjęć nie mam za wiele, światło nie chciało ze mną współpracować, więc sobie trochę odpuściłam i cieszyłam się samym spacerem. W drodze powrotnej pojawiła się mżawka, chmury, a w połowie drogi była już taka mgła, że ledwo widzieliśmy cokolwiek wokół siebie. Do samochodu zmierzaliśmy już na pamięć, widoczność była zaledwie 3/4 metry.

Czas leci tak szybko, że mam wrażenie jakbyśmy tam byli parę miesięcy temu, a nie zaledwie 2 tygodnie wcześniej. Już mnie ciągnie, aby gdzieś pojechać. Tam, przez te dwa dni naładowałam bateryjki i zostawiłam za sobą cały zeszły rok. Pewnie w lutym też się gdzieś wybierzemy, ale już nie w stronę Tatr. Trzeba w końcu zobaczyć coś nowego, nieznanego.

Udostępnij:

10 komentarzy:

1. Ale ładnie prowadzisz tę stronkę :) Podoba mi się tutaj!! Zostaję!!

Możesz się śmiać, ale jednym z moich marzeń jest spenetrowanie polskich gór. Nigdy nie wystąpiłam na żaden poważny szlak w Tatrach i w najbliższym czasie w ogóle się na to nie zbiera.
    Za to lubię podziwiać je na fotografiach, szczególnie jeśli ktoś robi dobre zdjęcia ;)

Przeczytałam Twój opis, zanosi się, że właśnie poznaję przyszłą pisarkę, czy tak?
    Ja do końca stycznia kończę wprowadzanie poprawek w swojej powieści i zobaczymy czy jakiemuś wydawcy się spodobam.

Pozdrawiam serdecznie!

2. nigdy nie byłam w zakopanem zimą, a widzę, że jest pięknie! :D

zapraszam do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis! :D

OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym pojechać w Polskie góry, choć na razie nie mam jak tego zrobić, dlatego jest to moje marzenie, które z pewnością kiedyś spełnię. :)
    Każde zdjęcie ma niesamowity klimat, który sprawia, że są takie piękne, oczywiście miejsce też rewelacyjne. :P Tyle miejsc do zobaczenia, że głowa boli. :D

Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka osób, które potraktowałabym tymi siekierami. :D

Usuń
  4. Ja w Polskich górach byłam tylko w Bieszczadach, ale to na wiosnę, chciałabym się wybrać zimą albo późną jesienią, może kiedyś będę miała taką możliwość.
    Niesamowite zdjęcia i widoki, bardzo podobają mi się zdjęcia z wodą, mistrzostwo :)

OdpowiedzUsuń
  5. Moje strony:) Bardzo fajnie jest popatrzeć na tak ślicznie uchwycone miejsca, które się zna jak własną kieszeń:)

6. Nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w Zakopanem. Trochę już mi się to przejadło, ale mimo wszystko jakoś tęsknię.

OdpowiedzUsuń
  7. Cuda *__* zwłaszcza te zamglone.

8. Góry zimą to jednak całkiem inny klimat niż podczas cieplejszych pór roku.

9. Byłam tam kiedyś, piękne miejsce! Chętnie bym się znów wybrała :)